İstanbul SEO Uzmanı – Google SEO Ajansı
Dijital Pazarlama Uzmanından Arama Motoru Optimizasyonu
Dijital Pazarlama’dan İstanbul SEO (arama motoru optimizasyonu) uzmanı olarak sizlere web sitenizin arama motoru optimizasyon süreçlerini yöneterek marka bilinirliliği ve ürün – hizmet satışlarınızda maksimum düzey için bir iletişim formu kadar uzağım.
İçindekiler
İstanbul SEO uzmanından arama motoru optimizasyonu
SEO HAKKINDA BİLMENİZ GEREKENLER
SEO, İngilizce’den bir kısaltmadır ve “Arama Motoru Optimizasyonu” anlamına gelir. SEO, çevrimiçi pazarlamada bağımsız bir alandır ve “arama motoru pazarlamasında” (SEM) en yüksek disiplin olarak anlaşılır.
Ücretli arama motoru reklamcılığının (SEA = Arama Motoru Reklamı) aksine, her tıklama için ödeme yapmak zorunda OLMADAN web sitenizin arama motoru optimizasyonu ile daha yüksek, kalıcı görünürlük elde edebilirsiniz . Bu şekilde, nispeten az mali harcama ile yüksek bir ROI (yatırım getirisi) elde edebilirsiniz. Uzun vadede daha fazla organik erişim sağlarlar ve hedef kitleniz tarafından daha kolay bulunurlar.
Siteniz Google’da başarılı bir şekilde sıralandığında, size tekrar tekrar yeni istekler getirecektir! Ve bunu aylarca ve yıllarca, her tıklama için ödeme yapmak zorunda kalmadan! Bu “doğal (organik) yol” ile müşterileriniz sizi ücretli reklam olmadan da bulacaktır. SEO her işletme için önemlidir – kendi şehirlerinden müşteriler tarafından bulunmayı isteyen yerel tüccarlar, uzmanlar, işletmeler ve hizmet sağlayıcılar.
SEO’YU NASIL AÇIKLARSINIZ ?
SEO’yu nasıl açıklarsınız? En iyi yol, başarıyla optimize edilmiş bir sayfa kullanmaktır.
Şu anda okuduğunuz bu sayfayı ele alalım, çünkü muhtemelen Google’da üst sıralarda bulmuşsunuzdur:
Amacım “İstanbul SEO Uzmanı” arama terimi için Google’da 1 numara olmaktı . Bunu, şirketiniz için kolayca uygulanabilecek kanıtlanmış optimizasyon önlemlerini uygulayarak yaptım.
Elbette, arama motoru optimizasyonu ilkesi yalnızca bulunduğunuz lokasyondaki bir SEO uzmanı için değil, – tercihen onun yardımıyla – dünya çapındaki her web sitesi için çalışır.
Bununla birlikte, web sitenizde nerede optimizasyona ihtiyaç olduğunu hemen görebilen ve Google’da mümkün olduğunca üst sıralara çıkmak için hangi SEO önlemlerini kullanabileceğinizi bilen iyi bir SEO uzmanına sahip olmanız önemlidir.
Google algoritmasının her zaman yanınızda olmasını istiyorsanız, esnek olmalısınız çünkü algoritma sık sık değişir.
Halihazırda pek çok web sitesini sıralamalarda üst sıralara çıkarmış bir SEO uzmanı , çok daha fazla deneyime sahiptir ve onları sıkıcı optimizasyon çalışmalarından kurtarır. İşletmenizin stratejik gelişimine daha iyi yatırım zamanı.
Google arama motoru optimizasyonunda nelere dikkat edilmelidir?
BİRAZ SEO 1X1 Google SEO Ajansı
Arama terimleriyle, sözde anahtar kelimelerle SEO dünyasındaki gezimize başlayalım: Benim durumumda, anahtar kelime “SEO uzmanı İstanbul”. SEO söz konusu olduğunda genellikle ilk önce anahtar kelimelerden bahsedilir. Gerçekten de arama motoru optimizasyonunun önemli bir parçasıdır, ancak tek parçadan çok uzaktır. Google’daki sıralamanızı etkileyen 500’den fazla (!) faktör vardır. İşleri daha da karmaşık hale getirmek için Google, yönergelerini zaman zaman değiştirmeyi sever.
Google bir web sitesi sahibi olarak sizi rahatsız etmek istemiyor, ne de biz SEO uzmanlarını işsizlikten korumak istiyor. Kullanıcılarına mümkün olan en iyi arama sonuçlarını listenin başında sunmak Google’ın çıkarınadır. Ve Google sürekli olarak bunun üzerinde çalışıyor. Basitçe söylemek gerekirse: bir SEO uzmanı, mümkün olan en iyi arama sonucu olmanıza yardımcı olacaktır. Kalite önemlidir. Bazı SEO uzmanlarının veya SEO ajanslarının hızlı kazanç elde etmek için kullandığı hilelere veya hilelere karşı şiddetle uyarıyorum. SEO püf noktaları – eğer mümkünse – sadece çok kısa bir süre için yardımcı olur. Bumerang etkisi kaçınılmaz olarak takip eder ve Google’ın cezasının ne kadar şiddetli olduğuna bağlı olarak çok acı verici olabilir. Bir sıralama çökmesi hızlı bir şekilde gerçekleşebilir ve derinden düşebilirsiniz. Birdenbire kendinizi 1. değil 100. sırada buluyorsunuz veya en kötü ihtimalle tamamen görünmez oluyorsunuz.
Dolayısıyla , Google’ın peşine düşmek yerine Google’ı ücretsiz kalite yöneticiniz olarak görün . Sayfanız, Google’ın onu arama sonuçlarının en üstünde sunmasına yetecek kadar iyi olur olmaz, birçok yeni müşteriyi ve ilk bulan, ilk satan müşteriyi sabırsızlıkla bekleyebilirsiniz.
Bu nedenle, bir arama motoru optimizasyonu uzmanına danışmak ve tavsiyelerini almakta fayda var . Size Google’ın en üstünde (tekrar) hızlı ve güvenilir bir şekilde bulunmanın tam olarak ne olduğunu açıklıyor ve bu nedenle daha fazla satış ve başarı için doğrudan bir kaldıraç görevi görüyor.
İstanbul’dan SEO
Neden dünyanın en güzel şehri olan İstabul’dan SEO?
Bir medya şehri olarak İstanbul’da, Türkiye’deki en iyi SEO uzmanlarından ve SEO ajanslarından bazılarını bulabilirsiniz!
Dijital sahne ve medya manzarası söz konusu olduğunda İstanbul, sınırlarının çok ötesinde iyi bir üne sahiptir. İstanbul’da sadece yayınevlerini değil, aynı zamanda birçok kurucunun ve start-up’ın genel merkezini burada bulacaksınız. Türkiye’deki en iyi SEO ajanslarından bazıları ve ünlü SEO uzmanları burada bulunduğundan , İstanbul’un SEO konusunda da sunabileceği çok şey var.
Bu nedenle İstanbul, genellikle Türkiye’nin “SEO başkenti” olarak anılır. Pek çok şirket, kendileri İstanbul’dan gelmeseler bile arama motoru optimizasyonu uzmanlarını burada arıyor. Bu nedenle, Ankara, İzmir veya Sakarya’dan şirketlerin İstanbul’dan bir SEO uzmanıyla çalışması alışılmadık bir durum değildir . Çevrimiçi toplantılarda ortak ekran paylaşımı gibi teknolojiler, verimli sanal iletişim sağlar. Ancak, özellikle bir SEO uzmanıyla kişisel iletişime değer veren İstanbul şirketleri için, web sitelerinin arama motoru optimizasyonu için İstanbul veya çevresinden yerel bir hizmet sağlayıcı seçmeleri önerilir.
Her Yol SEO’ya Çıkar
Sadece görsel olarak çekici bir web sitesi tasarlamak yeterli değildir. Estetik web siteleri, potansiyel müşterilerinizin sizi bulacağının garantisi değildir. İstanbul’un en tanınmış SEO uzmanı, Google’da 1 numara olarak, Google & Co’da arama sonuçlarında üst sıralarda yer almanız için profesyonel arama motoru optimizasyonu konusunda size destek oluyorum. Ancak o zaman web siteniz sizin için çalışmaya başlayacak, ziyaretçi üretecek ve ideal olarak onları ödeme yapan müşterilere dönüştürecektir. Kısacası: SEO’ya yatırım yaparsanız, web sitenize gelen sürekli, oldukça karlı trafikten yararlanırsınız.. Hedef kitlenizin güvenini kazanır, satışta bağımlılıkları azaltır ve satışlarınızı sürdürülebilir şekilde artırırsınız.
- Arama motorlarında daha yüksek görünürlük : Bir arama motoru basit bir ilkeye göre çalışır: bilgi veya veriler dizine eklenir ve alaka düzeyine göre sıralanarak kullanıcıya sunulur. Google, Türkiye’deki 1 numaralı arama motorudur. İster İstanbul, Ankara veya İzmir’de olsun – tüm Türkiye şehirlerinde insanlar bilgi, sağlayıcılar ve çözümler arıyor ve bu nedenle şirketlerin ilgili arama sorguları için 1. sayfada ve mümkünse 1 ila 1 arasındaki konumlarda görüntülenmesi son derece önemlidir. 3. Kabul edilmelidir ki görünürlük, 1. sayfada, 9. sırada yer alırsanız da verilir, ancak sonuçta yalnızca ilk 3 arama sonucundaki yerleşim “rekabetçi” olur. Çünkü aslında çoğu zaman yalnızca ilk arama sonuçlarına tıklanır.Bir SEO uzmanı, web sitenizin daha görünür olmasını ve sektörle ilgili arama terimleri altında daha iyi bulunmanızı sağlar . Google’da üst sıralarda yer alan şirketlerin müşteriler karşısında bunalması alışılmadık bir durum değilken, aynı sektördeki benzer şirketler pazardaki talebin neden bu kadar düştüğünü merak ediyor.
- Sürdürülebilir müşteri kazanımı :Tüm çevrimiçi etkinliklerin %90’ından fazlası bir Google aramasıyla başlar. Girişimci veya serbest meslek sahibi olarak internette müşteri kazanmak isteyen herkes “arama motoru optimizasyonu” konusundan kaçınamaz. Web sitenizi bir SEO uzmanına yaptırırsanız, sürekli bir ziyaretçi akışını ve dolayısıyla teklifinizden kendileri haberdar olacak potansiyel yeni müşterileri sağlarsınız.SEO size zaman, para ve enerji kazandırır!İstediğiniz arama terimi için, örneğin “SEO İstanbul” için Google’da üst sıralara çıkar çıkmaz, satış ve müşteri edinmeye önemli ölçüde daha az yatırım yapmanız gerekir .Google üzerinden kazandığınız bir potansiyel müşterinin kalitesi diğer kanallara göre daha yüksektir. Bunun nedeni, bir yandan kullanıcıların aktif olarak web’de bilgi araması ve bu nedenle satın alma niyetinin daha yüksek olmasıdır. Ayrıca sadece siteniz hakkında daha önceden bilgi sahibi olan kişiler size gelecektir. Kurşun işleme daha hızlı ve daha hedeflidir.Bu nedenle SEO çalışmalarını bir maliyet olarak değil, şirketiniz için uzun vadeli bir müşteri edinme stratejisine yapılan bir yatırım olarak görmelisiniz. SEO optimizasyonlu bir sayfada ziyaretçi aradığını bulur ve daha uzun süre kalır. Kalma süresi uzadığında, bu Google için alaka düzeyinin bir işaretidir . Buna karşılık Google, sayfayı görünürlükle ödüllendirir – bu, ziyaretçilerin haber bülteni kayıtları, randevu talepleri veya satın almalar gibi aktif işlem (dönüşüm) yapma şansını artırır.
- Daha iyi dış algı :Web sitesini arama motorları için optimize eden herkes, temel olarak web sitelerini ziyaretlerini potansiyel müşteriler için olabildiğince keyifli ve bilgilendirici hale getirmekten başka bir şey yapmaz . İdeal olarak, ziyaretçi tam olarak aradığını bulmalıdır. Bu, rekabette öne geçmek için kendi web sitenizin görünüm, içerik, dil, yapı ve teknoloji açısından rakiplerinden çok daha üstün olması gerektiği gerçeğiyle el ele gider.Google’da 1 numara olan web sitelerinin başkaları tarafından daha iyi algılanması sebepsiz değildir . Bunun nedeni, Google’ın yüksek düzeyde kullanıcı memnuniyeti ve kullanıcıların arama sonuçlarına yüksek düzeyde güven duymasıdır. Arama motoru optimizasyonlu bir web sitesi çok daha hızlı ve kullanımı daha kolaydır. Bu, yalnızca Google’ın web sitesini değil, aynı zamanda kendi hedef grubunu da sevmesini sağlar – 1 numaralı sıralama genellikle size doğrudan uzman statüsü verir.
Dijital Pazarlama Uzmanı – Mehmet KOÇ sizi zirveye taşıyacak deneyimli, başarı odaklı bir SEO uzmanı
Kendi web projelerimin çoğunu geliştirdikten sonra, arkadaşlarım ve tanıdıklarım bana geldi ve onlar için de web siteleri oluşturmamı istedi. WordPress’i 2013’de keşfettim ve o zamandan beri birkaç yüz projeyi başarıyla uyguladım. 2019’da, şu anda var olan web sitem Mehmetkoc.net.tr’yi kurdum.
Serbest danışman, web geliştiricisi ve proje yöneticisi olarak, İstanbul’da küçük start-up’lardan uluslararası şirketlere kadar çok çeşitli sektörlerden şirketleri başarıya giden yolda aktif olarak destekledim. Bir girişimci olarak, başarılı bir şekilde birçok start-up kurdum ve bu rolde tamamen organik trafikle milyonlarca ziyaretçi çeken web siteleri ve sosyal medya hesaplarını yönettim.
“Arama motoru optimizasyonu” konusuna olan tutkum bu şekilde ortaya çıktı.
Son on yılda neredeyse hiçbir pazarlama kanalı, müşterilerin ürün ve hizmetlerden haberdar olmalarını ve bunları bu kadar sürdürülebilir ve uygun maliyetli bir şekilde satın almalarını veya devreye almalarını sağlamamıştır.
Bu arada, tamamen “SEO” konusunda uzmanlaştım ve web sitelerini ve çevrimiçi mağazaları daha iyi sıralamalar için etkili bir şekilde optimize etmek için SEO danışmanlığı ve denenmiş ve test edilmiş çözümler sunuyorum.
Başlangıç durumunuza ve ihtiyaçlarınıza göre projenize uygun rolü üstlenirim. Proje boyunca çalışmamın sizin için şeffaf olması ve başarıyı istediğiniz zaman ölçebilmeniz benim için özellikle önemli.
benimle iletişime geçmekten asla çekinmeyin.SEO danışmanlığımla pazarlama labirentinde size hızlı bir şekilde rehberlik edeceğim
“İstanbul SEO Ajansı” örneğini kullanarak konuya giriş
Birçok web sitesi sahibi ve girişimci için SEO anlaşılması zor bir konudur.
Arama motoru optimizasyonu alanındaki temel konulardan biri, sayfa içi ve sayfa dışı SEO ölçümleri arasındaki ayrımdır .
Belirli bir anahtar kelime için Google’da üst sıralarda çıkmak için her iki alan da önemlidir.
Sayfa İçi SEO
WEB SİTENİZİN TEKNİK VE İÇERİK OPTİMİZASYONU
Sayfa içi SEO nedir?
Sayfa içi SEO optimizasyonu, web sitenizin yapısı, içeriği ve teknolojisi ile ilgilidir . Bunlar site için önlemlerdir .
Odak noktası, web sitesinin stratejik, içerik ve teknik yönleridir.
İlgili anahtar kelimeler burada önemli bir rol oynar: SEO için optimize edilmiş metinlerde makul bir şekilde “yerleşiktirler” ve ayrıca önemli yapısal öğelere entegre edilirler. Yapısal öğeler, örneğin gezinme, sayfa başlığı ve metinlerinizi yapılandırmak için kullandığınız başlıklardır. Arama motorları, web sitenizin veya alt sayfanızın ne hakkında olduğunu hemen belirlemek için bu öğeleri kullanabilir. Bir arama sorgusu girilir girilmez, Google bu bilgiyi kullanır ve sonuçları alaka düzeyine göre sıralar. Anahtar kelimelerin dikkatli seçimi ve iyi düşünülmüş yerleşimi, web sitenizin açık ve anlamlı yapılandırılması gibi SEO optimizasyonunun önemli bir parçasıdır.
Sayfa içi SEO temeli olarak doğru anahtar kelime stratejisi
Google’a girilen her arama terimi, bir kullanıcının ihtiyacını yansıtır: bilgi, hizmet veya ürün arama. Bir SEO uzmanı, anahtar kelime stratejisinde başarılı olmak istiyorsa, yalnızca anahtar kelimenin kendisini değil, aynı zamanda aranma hacmini ve rekabetin yoğunluğunu da göz önünde bulundurmalıdır: Söz konusu terim ne sıklıkta aranıyor ve bu anahtar kelimeyle ne kadar mücadele ediliyor? senin rekabetin?
“SEO İstanbul” kelime kombinasyonu burada örnek teşkil ediyor ve rekabet yoğunluğu düşük yerel bir bağlantı oluşturuyor ve bu sayede tam da İstanbul’da arama motoru optimizasyonu uzmanı arayan kişilere ulaşıyor.
Bir SEO uzmanı olarak, size yüksek arama hacmi (Arama Hacmi = SV) ve düşük rekabet yoğunluğu (Anahtar Kelime Zorluğu = KD) ile en iyi arama terimlerini bulacağım.
Onpage SEO ayrıca arama motorlarının anlayabileceği içerik oluşturmak anlamına gelir.
Mükemmel SEO anahtar kelime stratejisi ne olursa olsun, teklifi metinlerde anlatmak ve çekici bir şekilde sunmak önemlidir. Kimse resimler veya videolarla bölünmemiş bir metin çölünü okumaktan hoşlanmaz! Google ayrıca çok az veya yanlış metin görmekten hoşlanmaz – bu gibi durumlarda, algoritma söz konusu konuyla ilgili daha fazla (ve “daha iyi”) bilgi sunan başka bir sayfa aramayı tercih eder. İyi, hatasız içerik bu nedenle iyi bir sıralama için şarttır. Bunu ihmal ederseniz, sıralama kaybı riskiyle karşı karşıya kalırsınız ve dolaylı olarak potansiyel müşterilerinizi doğrudan rekabete gönderirsiniz. Bu nedenle bir SEO uzmanının kusursuz Türkçe yazabilmesi son derece önemlidir. Ek olarak, derinlemesine uzmanlık bilgisine sahip olmalıdır: İdeal bir metin ne kadar uzundur ve ziyaretçi arama terimi için ne gibi sonuçlar bekler? Eğer bir web sitesi çok dilli ise, profesyonel bir SEO uzmanının da elbette bunu ilgili dilde (genellikle İngilizce) mükemmel bir şekilde yapabilmesi gerekir.
Sayfa dışı SEO
SIRALAMANIZI ETKİLEYEN DIŞ FAKTÖRLERİN OPTİMİZASYONU
Sayfa dışı SEO nedir?
Bir SEO uzmanı, sayfa içi optimizasyona ek olarak, arama motoru optimizasyonunun ikinci temel bileşeninde de ustalaşır: sayfa dışı optimizasyon. Bu, web sitenizin dışındaki, yani “sayfa dışı” harici sinyallerin optimizasyonunu içerir: Bunlar, öncelikle diğer web içeriğinden web sitenize yönlendiren bağlantılardır – yani backlink.
“SEO Backlink ( geri bağlantıları)” terimi, alanınıza atıfta bulunan tüm bağlantıları içerir. Facebook, Twitter & Co gibi sosyal medya kanallarındaki bağlantılar veya bahsetmeler de “yapılandırılmamış alıntılar” bağlamında rol oynamaktadır. Bu geri bağlantılar, bir web sitesinin değeri ve itibarı hakkında Google gibi arama motorlarının değerlendirmesi için çok önemlidir.
Yüksek konu alaka düzeyine sahip tutarlı harici bağlantılar, Google ve örn. B. Bing veya Yahoo, web sitenizin içeriği için bir öneri olarak yorumlanır.
Profesyonel bir SEO uzmanı, web sitenize gelen tüm geri bağlantıları kontrol edecektir.
Bağlantılar, tavsiyenin mantıklı olması için gerçekten doğru içeriğe yönlendiriyor mu ve bu sayfalar, örneğin bağlantı metninde tam olarak nasıl bağlantılı? Backlink yapısında zayıf noktalar varsa bunları ortadan kaldırmak gerçek bir SEO uzmanının işinin bir parçasıdır. Yanlış yönlendirilmiş geri bağlantılar yalnızca web sitenizin itibarına zarar vermekle kalmaz , aynı zamanda Google tarafından sözde “kötü bağlantılar” olarak cezalandırılır. Bu da iyi bir Google sıralaması için çok önemli puanlara mal olur. Bu nedenle, seçtiğiniz SEO uzmanı, hangi geri bağlantıların teklifiniz için yararlı ve doğru olduğunu ve hangilerinin size zarar verebileceğini tam olarak tartabilmelidir.
Geri bağlantılar web sitenizin otoritesini artırır
SEO uzmanınızın yeni geri bağlantılar oluşturması web sitenizin itibarı için de çok önemlidir . Bunlar ilgili arama terimlerini içermeli ve kendi web sitenizdeki uygun içeriğe atıfta bulunmalıdır.
Kendi başınıza geri bağlantı satın almamanızı şiddetle tavsiye ederim! Özellikle Bionluk ve benzeri platformlardaki tekliflere karşı şiddetle tavsiye ederim! Tam da bunu yapmaya çalışan ve bunun için Google arama algoritması tarafından cezalandırılan birçok müşterim oldu.
Ancak geri bağlantılar önemlidir. Peki ne yapmalı? Deneyimli bir SEO uzmanı , doğru anahtar kelimeleri seçmenize ve sizin için özelleştirilmiş bir geri bağlantı stratejisi oluşturmanıza yardımcı olabilir. Geri bağlantılar, Google’ın katı yönergelerini ihlal etmemek için organik olarak – yani doğal bir şekilde – de oluşturulabilir . İyi bir ağ, Google uyumlu yeni, doğal geri bağlantılar oluşturmanıza yardımcı olacaktır. Kendi bağlantı profilinizin sürekli olarak gözden geçirilmesi ve kontrol edilmesi, Google’ın alan adınızı belirli arama terimleriyle alakalı olarak kabul etmesi ve böylece sizi en iyi arama sonuçlarında göstermesi anlamına gelir.
Günümüzde, çevrimiçi olarak bulunamıyorsanız, var değilsiniz.
İstanbullu bir SEO uzmanı olarak sizi bu alanlarda destekliyorum.
Bu senaryolardan bir veya daha fazlası sizin için geçerliyse, SEO danışmanlığım size yardımcı olacaktır:
- Yeni bir ana sayfa / web sitesi oluşturan SEO uzmanı
Birçok müşteri, bir web geliştiricisinin, web tasarımcısının ve hatta bir reklam ajansının “arama motoru optimizasyonu” konusuyla da ilgilendiğini düşünür ve konuyu tamamen “teknoloji” alanında sınıflandırır. Firmaların güzel bir web sitesine sahip olmasına rağmen hedef kitleleri tarafından bulunmamasını sağlayan büyük bir hata . Yeni bir web sitesi oluşturmadan önce SEO düşünülmeli ve en yüksek öncelik verilmelidir. Kimse kapıyı bulamazsa en iyi anlaşma ne işe yarar?Yeni bir web projesinde neler önemlidir?önceden yapmalısın1. en önemli arama terimleriyle ilgilenin
2. SEO uyumlu sayfa yapısını planlayın
3. Anahtar kelimeleri web sitesinde doğru yerlere yerleştirin.İyi bir SEO uzmanı, arama motoru için optimize edilmiş bir web sitesi oluşturmak için tasarımcıyı, geliştiriciyi veya metin yazarını en başından destekler. Baştan itibaren amaç belirli arama terimlerinde ve dolayısıyla hedef kitle tarafından Google’da 1. sayfada bulunabilmek olmalıdır.Yeni web sitesi uygun bilgi olmadan oluşturulursa, iyi bir sıralamaya engel olan SEO hataları olabilir. Arama motoru optimizasyonu durumunda, web sitesinin geniş alanlarının genellikle daha sonra iyileştirilmesi veya yeniden tasarlanması gerekir. Bu nedenle, yeni bir web sitesi planlıyorsanız, bu ek çabadan kaçınmak için en baştan bir SEO uzmanına başvurmak daha iyidir. Bu size çok zaman ve para kazandırır. - Yeniden başlatma veya yeniden tasarlama için SEO uzmanıMevcut bir web sitesini yeniden başlatmak isteseniz bile mutlaka bir SEO uzmanına danışmalısınız. Yeniden lansman danışmanlığının bir parçası olarak, değişiklik yaparken mevcut sıralamaları kaybetmemek ve yeni web sitesini teknik ve içerik olarak Google’ın “SEO” yönü altındaki gereksinimlerine uyarlamak önemlidir.Şirketler, yeni bir web sitesine binlerce liralık yatırım yaptıktan sonra, eski sayfadan yeni sayfaya yapılan yanlış yönlendirmeler nedeniyle Google’da çok sık görünürlük kaybederler. Genellikle web sitelerini dizine ekleme sorumluluğunu geliştiricilerine veya en kötü durumda Google’ın kendisine bıraktılar. Bu nedenle deneyimli ajanslar ve web tasarımcıları, mevcut bir web sitesini yenisiyle değiştirmeden önce her zaman bir SEO uzmanının uzmanlığına güvenirler.
- Google cezaları nedeniyle görünürlük kaybı için SEO uzmanıNe yazık ki, birçok şirket veya web sitesi operatörü, yalnızca çocuk zaten kuyuya düştüğünde SEO uzmanlarına başvurur: ziyaretçi sayısı aniden azaldı ve Google artık web sitenizi arama sonuçlarının 35. sayfasında saklıyor! En kötü durumda, web sitesi Google dizininden tamamen düştü . Bu tür cezalar, Google bir işlemi şüpheli veya manipülatif olarak belirlediğinde ortaya çıkabilir.Arkasında her zaman “kötü bir niyet” olmak zorunda değildir!Bir örnek: Varsayılan olarak, WordPress web siteleri arama motorları için gerçekten optimize edilmemiştir. Örneğin, her blog gönderisinde görüntülenen altbilgi veya kenar çubuklarındaki içeriğin Google tarafından yinelenen içerik olarak sınıflandırılması ve dolayısıyla bir manipülasyon girişimi olarak yorumlanması alışılmadık bir durum değildir. Ceza hemen ardından gelir. Deneyimli bir SEO uzmanı, hataları ve zayıflıkları belirlemenize, düzeltmenize ve sayfanın görünürlüğünü ve dolayısıyla itibarını geri kazanmanıza yardımcı olabilir.Rakipleriniz ayrıca sayısız istenmeyen geri bağlantı oluşturarak ve böylece web sitenizin itibarına zarar vererek sıralamanızı aktif olarak olumsuz yönde etkilemeye çalışabilir. Google daha sonra bu geri bağlantıları bir manipülasyon girişimi olarak yorumlar ve web sitenizi cezalandırır. Bu, bu tür saldırıları (“Negatif SEO” olarak da adlandırılır) savuşturmak ve kendi keşfedilebilirliğinizi korumak için bir SEO uzmanının yardımına ihtiyaç duyulan yerdir.
- Önceki SEO önlemleri başarısız olursa SEO uzmanıBirçok web sitesi operatörü için SEO yabancı bir terim değildir, çünkü iş veya hobi için web sitesi oluşturan herkes en azından konuyla temas kurmuştur. YouTube’daki SEO eğitimleri veya web’deki diğer SEO kılavuzları aracılığıyla olsun, SEO’yu kendiniz öğrenmenin tonlarca yolu vardır.Ancak sorun şu ki , çok fazla bilgi, artık ağaçlar için ormanı göremeyeceğiniz anlamına geliyor. Bloglarda ve YouTube videolarında yayılan çok sayıda farklı, bazen çelişkili veya basitçe modası geçmiş ifadeler vardır. Bunlardan hangilerinin doğru, hangilerinin kesinlikle yararsız olduğuna bir meslekten olmayan kişinin karar vermesi imkansızdır.Yanlış uygulama da hasara neden olabilir. Sonunda, çok çaba ve zaman harcadınız ve yine de sıralamanızı kaybetme riskiyle karşı karşıya kalabilirsiniz. Doğru şeyleri DOĞRU yapmak önemlidir. Ve iyi düşünülmüş bir sırayla . Deneyimli bir SEO uzmanı, size SEO zayıflıklarının nerede olduğunu ve bunları etkili bir şekilde nasıl düzelteceğinizi hızlı bir şekilde gösterebilir.Bir SEO ölçüsü ne zaman gerçekten iyidir?
Elbette, yalnızca sıralamalarını hızlı, kanıtlanabilir şekilde ve uzun vadede yükseltirlerse, böylece daha fazla talep, daha fazla sipariş ve daha fazla satış elde ederlerse. - SEA maliyetlerini azaltmak için SEO uzmanıSEA (Arama Motoru Reklamcılığı), ödenmesi gereken reklamcılıktır – Google bu reklam programını “Google Reklamları” olarak adlandırır. Potansiyel müşteri önceden tanımlanmış bir anahtar kelime girer girmez web sitenizin Google’da bir reklam olarak görünmesi için ödeme yaparsınız. Reklama yapılan her tıklama için ödeme yaparsınız. Fiyat, istediğiniz anahtar kelimelere bağlıdır ve popülerliğe bağlı olarak bazen oldukça yüksek olabilir. Bazı hizmetler veya ürünler için bir reklam, tıklama başına çift haneli avro tutarlarına bile mal olabilir, bu da hızla artar! Halihazırda ücretli reklamcılığa yatırım yapan şirketler için bir uzman tarafından yapılan SEO optimizasyonu her zaman faydalıdır.. Çünkü organik olarak da bulunabiliyorsanız, pahalı reklamlar için maliyetten tasarruf edersiniz. Satın alma veya olası satış sağlayan doğru anahtar kelimeler zaten Google Reklamları aracılığıyla bulunduysa, organik arama motoru optimizasyonuna yapılan yatırım özellikle hızlı bir şekilde karşılığını verir.Bilinmesi gereken önemli: SEA, yalnızca bir reklam için ödeme yaptığınız sürece sizi Google’da yukarılara taşıyacaktır. Kalıcı veya uzun vadeli etkileri yoktur. SÇD aynı zamanda bir yatırımdan çok kalıcı bir etkisi olmayan bir reklam gideri olarak anlaşılmalıdır. İyi bir SEO optimizasyonu ise çok uzun vadeli ve sürdürülebilir bir etkiye sahiptir. Bu nedenle iyi bir yatırımdır ve SEA’nın etkisi kampanya bittikten hemen sonra söner. Buna ek olarak , özellikle ücretli ve organik arama sonuçları arasındaki farkı bilen kullanıcılar arasında, organik 1. sıradaki kullanıcı güveni önemli ölçüde daha yüksektir . Ve bir şirkete güvenirseniz, ziyaretçiden müşteriye dönüşmeniz daha kolay olacaktır!Bununla birlikte, aynı arama terimlerine dayalı olarak farklı stratejiler izlenebileceği ve sinerjiler ortaya çıkabileceği için SEO ve SEA etkileşimi önerilir. Google Ads kampanyalarını aynı anda yayınlayarak ve organik olarak bulunarak firmanızı arama sonuçlarında iki kez tanıtabilirsiniz. Genel olarak, bu önemli ölçüde daha yüksek görünürlük sağlar.
İstanbul’un 1 numaralı SEO uzmanından 3 SEO bilgeliği
SEO Hizmeti İçin Benimle İletişime Geçebilirsiniz.“Daha iyi sıralama için SEO şart”Sıralamalarınıza dikkat etmezseniz, rekabete çok fazla potansiyel ve nihayetinde para veriyorsunuz. Çünkü aktif ve bilinçli SEO optimizasyonu olmadan, sıralamayı iyileştirmek ve görünürlüğü artırmak ancak “kazara” ile mümkündür.
“SEO sadece teknoloji değildir”“SEO optimize etmek demektir, manipüle etmek değil!”
SEO uzmanı olarak görevlerim
Bu sayfayı okuduktan sonra, SEO’nun son derece çok yönlü olduğunu fark edeceksiniz. İyi arama motoru optimizasyonu, iyi nitelikler ve yetenekler gerektirir. Dijital uzmanlardan oluşan bir ekipten oluşan ve müşteri ile birlikte SEO önlemlerini uygulayan özel SEO ajansları vardır. Ancak özellikle küçük ve orta ölçekli şirketler, genellikle arama motoru optimizasyonu alanında kendilerine destek olacak bir kişi arıyor. Bir SEO uzmanının sizin için doldurabileceği farklı roller vardır.
- Danışman olarak SEO uzmanıDanışman rolümde size profesyonel destek sağlayacağım ve tamamen hedeflerinize odaklanacağım.Özellikle küçük ve orta ölçekli şirketler, büyük, kafa karıştırıcı bir ajans yerine yalnızca tek, güvenilir ve doğrudan erişilebilir bir irtibat kişisi istiyorlarsa bana danışmayı ve SEO tavsiyemi kullanmayı seviyorlar.Web sitenizi hızlı ve kapsamlı bir şekilde analiz edeceğim ve size özel bir görüşmede sunacağım ve açıklayacağım somut çözüm stratejileri ile anlaşılır bir rapor geliştireceğim.Ve evet – Müşterilerime arama motoru optimizasyonu konusunda çok bütünsel ve yetkin bir şekilde tavsiyelerde bulunuyorum. Bir SEO danışmanı olarak, işletme sahiplerine ve pazarlama yöneticilerine eylem, ipuçları ve dürtüler için somut tavsiyeler veriyorum.SEO danışmanlığındaki birincil hedefim: daha fazla satış yapmanıza yardımcı olacak görünürlüğünüz. Size açıkça tarafınızın nelerden muzdarip olduğunu söyleyeceğim. Güven, şeffaflık ve göz hizasında işbirliği benim için çok önemli. Bu yüzden başlangıçta sizi tanımak ve gerçekten başarılı olacağımızdan emin olmak için çok zaman ayırıyorum. Bu şekilde, bir projeden en iyi öğrenme etkilerini sizinkine hızlı ve güvenilir bir şekilde aktarabilirim.
- Dijital Koç olarak SEO uzmanıSEO koçu aynı zamanda arama motoru optimizasyonunda da uzmandır, ancak optimizasyona dahil oldukları için müşteriyle daha yakın çalışır. Bir koçun amacı, serbest meslek sahiplerinin, girişimcilerin veya serbest çalışanların web sitelerini bağımsız olarak veya gelecekte arama motorlarından çok az yardım alarak optimize edebilmeleri için prosedürleri ve bilgi birikimini kısa sürede iletmektir: kendi kendine yardım için yardım.Buradaki en önemli öncelik, bilgi aktarımı ve deneyim alışverişidir.Tabii ki, koç ayrıca eylem için somut önerilerde bulunur ve bunların uygulanmasını kontrol eder. Koçluktan önce, müşterinin web sitesiyle ilgili olarak ne gibi bir sorunu olduğunu bulmak için ayrıntılı tartışmalar ve bir analiz yapılır. Koç rolümde, müşterilerimin kendi çözümlerini bulmalarını sağlamak istiyorum. SEO danışmanlığının aksine, odak noktası hedeflenen SEO eğitimi ve müşterinin kendi kaynaklarıdır. Burada kendimi daha çok bir refakatçi olarak görüyorum – Müşterinin sorunlarını kendisinin çözmesine yardımcı olan araçları sağlıyorum ve ardından önlemlerin doğru bir şekilde uygulanıp uygulanmadığını kontrol ediyorum.Zaten biraz deneyiminiz varsa ve arama motoru optimizasyonunun en önemli, güncel kaldıraçlarını keşfetmek ve/veya ekibinizi eğitmek istiyorsanız bu varyantı seçin.
- Serbest çalışan olarak SEO uzmanıBelirli bir SEO sorunu için desteğe ihtiyaç duyan web sitesi operatörleri için bir SEO serbest çalışanı önerilir.Genellikle bir ajanstan daha ucuzdur, ancak genellikle yalnızca belirli bir alanda uzmanlaşmıştır, bir SEO ajansının teklifi ise daha geniştir. İhtiyaçlarınıza bağlı olarak, bir serbest çalışan gerekli önlemlerin uygulanmasına dahil olabilir veya bunları tamamen devralabilir. İstanbul’da serbest çalışan bir SEO uzmanı arıyorsanız, İstanbul şehrinde SEO konusuyla ilgilenen birçok serbest çalışan olduğundan, genellikle seçim yapmakta zorlanacaksınız.
- Metin yazarı olarak SEO uzmanıHatasız, noktasına göre formüle edilmiş, kesinlikle hedef odaklı: SEO için optimize edilmiş metinler yazmak başlı başına bir sanattır! Bu durumda hedefler “ziyaretçinin tam kalbinde” ve “Google’da ilk sıralarda yer almak”tır.Bu nedenle, her büyüklükteki şirket sürekli olarak web sitesi içeriğini veya blog gönderilerini arama motorları için optimize edecek şekilde yazacak veya revize edecek iyi SEO metin yazarları arayışındadır . SEO metin yazarları, arama motoru optimizasyonunun teknik yönlerine nadiren aşina olduklarından, ölçümleri genellikle tamamen içerikle ilgili veya metinsel SEO ölçümleriyle sınırlıdır.SEO için optimize edilmiş metinler çok önemlidir – çünkü belirli anahtar kelimeler için Google’da üst sıralara çıkmak için “normal” bir metin artık yeterli değildir!Ancak mesele sadece metinler değil: SEO’nun bu günlerde bütünsel olarak yapılması gerekiyor. 500 sıralama faktörünün en önemlileri koordine edilmelidir.SEO metinlerini kendiniz yazmak veya yazdırtmak isteyip istemediğinize bakılmaksızın, bunları bir SEO uzmanına kontrol ettirmeniz önerilir, çünkü günlük çalışmaları sayesinde dili ve en uygun metin yapısını iyi anlamıştır. Hangi anahtar kelimelerin nereye yerleştirilmesi gerektiğini tam olarak bilir ve bu nedenle, belirli arama terimleri için Google’da sıralanma potansiyeline sahip olup olmadıklarını görmek için yabancı metinleri de kontrol edebilir. Gerekirse bunları teknik olarak optimize edebilir.Örneğin, birçok olası önlemden biri olarak başlıkları doğru bir şekilde bildirerek, Google’da üst sıralarda yer alma şansı çok daha yüksektir.
- WordPress geliştiricisi olarak SEO uzmanıSEO metin yazarının aksine, SEO geliştiricisi teknik önlemlerin uygulanmasına odaklanır.İnternetteki web sitelerinin %30’dan fazlası artık WordPress içerik yönetim sistemini temel aldığından , profesyonel bir SEO uzmanının bu sisteme teknik açıdan çok aşina olması gerekir. Bir WordPress sitesi, WordPress temasında ayarlamalar yapılarak veya özel programlama eklentileri ile optimize edilebilir . Web siteniz WordPress tabanlıysa, kesinlikle aynı zamanda WordPress SEO uzmanı olan bir SEO uzmanı aramalısınız. Başka bir CMS kullanıyorsanız, bu sistem hakkında uygun bilgiye sahip olmalısınız.
Bir SEO uzmanı veya SEO ajansı mı arıyorsunuz?
SEO uzmanlarına bir alternatif, bir SEO ajansıyla çalışmaktır. Bir SEO ajansı , her biri özel uzmanlığa sahip olan ve bu nedenle daha büyük projeler uygulayabilen birkaç SEO uzmanından oluşur . SEO uzmanı olarak işime ek olarak, İstanbul’da arama motoru optimizasyonu konusunda uzmanlaşmış kendi SEO ajansımı da yönetiyorum.
Tüm SEO hizmetlerini tek bir kaynaktan almak istiyorsanız benimle emin ellerdesiniz . Yılların verdiği tecrübemle sizlerin yanındayım.
SEO tavsiyesi, SEO koçluğu, SEO metinleri veya SEO analizleri şeklinde yalnızca seçici desteğe ihtiyaç duyan herkes , elbette bunu bir SEO uzmanı olarak benden bireysel olarak talep edebilir .
Burada ücretsiz bir SEO ihtiyaç analizi yapabilirsiniz.