İçerik Pazarlama

Remarketing Nedir


İçindekiler

Remarketing Nedir?

Remarketing, web sitelerinde ziyaret edilmesi önceden belirlenen bazı sayfaların veya URL’lerin izlenmesi anlamına gelir. Tüketicileri geri çekmek, mevcut müşterilerin sadakatini arttırmak ve yeni satışlar yaratmak için reklam verenler, özel web sitelerine ve kampanyalara yönelik bireyselleştirilmiş remarketing stratejileri kullanıyor.

Remarketing’in Faydaları

  • Müşterileri geri çekme
  • İndirimleri, özel teklifleri ve diğer çekici teklifleri tanıtmak
  • Yüksek kaliteli genişletilmiş müşteri izliği anlayışını artırmak

Remarketing, web sayfalarının ve URL’lerin özel geri dönüş saptamak için kullanılan özel metotları kapsamaktadır. Bu metotlar, ziyaret edilen web sayfasının veya URL’nin tanımlanması gibi, asgari oranlardaki parça veriye yönelik yaklaşımlardan çok daha karmaşık yaklaşımlar dahil olmak üzere çok çeşitli çıkarlar ve teknolojileri gerektiriyor.

Nedir gerçekten?

Remarketing, tüketicileri hedefleyen reklamcılık stratejisinin bir parçası olarak düşünülebilir. Reklamcılık programı, kullanıcının web sitesini ziyaret ettiği andan başlayarak müşterinin satın alma ihtiyaçlarını anlamaya yardımcı olur ve ona göre özel teklifler gösterilir.

Birçok reklamcının geri dönüşleri optimize etmek için remarketing stratejileri kullandığını görmek oldukça yaygın. Reklamcıların genellikle sunmuş oldukları reklamlar, onların çözümlerini satın alan müşteri olasılığını arttırmaya yardımcı olan çekici tekliflerdir.

Remarketing, anlaşılır bir şekilde, markaların daha etkili pazarlama mesajlarını ve içeriğini, müşterilerinin bir web sitesini ziyaret ettiği, siteden ayrıldıktan sonraki zamanların merkezi olabilir.

Q: Hangi platformlarda remarketing uygulanabilir?

Remarketing, Google Ads ve diğer çoğu reklam ağı tarafından desteklenen bir araçtır.Bu platformlarda remarketing uygulayabilirsiniz:

-Google Ads

-Facebook Reklamları

-Twitter Reklamları

-Yahoo Reklamları

-Microsoft Reklamları

-Instagram Reklamları

-YouTube Reklamları

Remarketing, rekabeti çoğaltarak birçok markanın iyi bir şekilde pazarlama hedeflerini ve sonuçlarını elde etmelerini sağlamakta faydalı olabilir. Böylelikle reklamcıların sınırlı miktardaki pazar dönüşünü etkin bir şekilde optimize edecek strateji olarak remarketing kullanımının önemi artar.

Q: Ne gibi avantajlar sağlar remarketing?

A: Remarketing, bir şirketin önceki gördüğü reklamları takip etmesine olanak sağlar ve farklı tüketicilerin görünümlerine odaklanabilir. Diğer avantajlar şunlardır:

1. Doğru ortama uygun reklamlar sunarak tüketicilere ilgili ürünleri satın alma eğilimlerine daha fazla destek olacak etkili reklam mesajları çıkarabilir.

2. Tüketicilerin ilgili ürünleri daha sık görmesi, ürüne olan güvenlerini arttıracağı için satışlar üzerinde pozitif bir etki yaratabilir.

3. Reklam kampanyalarını tüm web sitelerinde ya da sosyal medyada hedef olarak ayarlayarak verimli zamanın kullanımını sağlamayı mümkün kılabilir.

4. Remarketing, şirketin etkinliğini ve gücünü arttırarak daha fazla müşteriye ulaşmasına yardımcı olacak imkânlar sunar.

5. Reklamların etkili bir şekilde uygulanması tüketicilerin mağazaya geri dönme olasılığını arttırır.

6. Tüketici segmentlerine ve seçeneklere göre reklamları optimize edilmesine olanak sağlar.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu